אוכל לא כשר הוגש למשתתפי אירוע נוער של עיריית חולון

    ארי וידר | צילום: ויקיפדיה No Comments on אוכל לא כשר הוגש למשתתפי אירוע נוער של עיריית חולון
    22:32
    07.05.24
    נתי קאליש No Comments on פרסום ראשון: האדמו"ר ידליק בירושלים, המשפיע בבית שמש

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מרבית היהודים בישראל שומרים במידה כזו או אחרת על כשרות, כך עולה ממחקרים שפורסמו, אולם מסתבר שלפחות בעיריית חולון, כנראה אינם רגישים דיו כדי להגיש מזון כשר באירוע שנערך בחסות עירונית.

    באירוע הוקרה שהתקיים לאחרונה למאות בני נוער מתנדבים בחולון, הוגש מזון לא כשר למשתתפים, וכמה עשרות מהמשתתפים שגילו את העובדה כי המזון לא כשר, נאלצו לצאת החוצה, ולקבל מגשי פיצה שהוזמנו מחנות שזוכה לתעודת כשרות.

    ערב ההוקרה היה רשמי והשתתף בו אף ראש העיר מוטי ששון ולכן רואים גורמים בעיר בחומרה את האירוע.

    אם לא די בכך שבני הנוער הדתיים נאלצו להסתפק בפיצה, הם אף נדרשו לצאת ממתחם האירוע כדי לאכול מאחר שעל פי הנהלים אסור היה להכניס אוכל למתחם.

    חבר מועצת העיר מטעם ש"ס עופר שמעונוף הופתע לשמוע באמצעותנו על דבר המקרה ואמר לאתר 'קול חי': "זה נשמע לא טוב. בדרך כלל העירייה מתחשבת, ואני לא מבין מה היה כאן. אני אבדוק את הנושא ונפעל שלהבא דברים כאלה לא יקרו".

    מעיריית חולון מסרו בתגובה: "הבחירה בבאולינג נעשתה על מנת לספק לבני הנוער משחק נאות והנאה, והכיבוד אינו העיקר בערב שכזה. מאחר שבפעילות השתתפו גם בני נוער שומרי כשרות (כ־30 מתוך 300 בני נוער), הוזמנו עבורם פיצות מספק כשר ומאושר על ידי הרשויות, כפי שנהוג לעשות באירועי מחלקת הנוער. הנוער הדתי ימשיך לקחת חלק בפעילות עירונית חינוכית ערכית ומחלקת הנוער תמשיך לדאוג לצרכיהם".



    0 תגובות